söndag 27 februari 2011

Odd Molly Combo - Hookup sleeved tunic, Mulholland alpaca coat

Använde Hookup sleeved tunic för första gången igår kväll på middag hos O och M (mamma undrade berättigat om vi aldrig själva bjuder på middag... ), och stortrivdes!  Bilderna är inte så fina, men den är en pärla i verkligheten! Nu på vintern passar mulholland alpaca coat i vintage powder till. Den är mer lila och tar upp färgerna och broderierna i tunikan perfekt! Runt hals och handled hade jag snö kombismycke i den fina ljungfärgen.



 


5 kommentarer:

mamma sa...

Fint snuset!

Lingonberrie sa...

Naj så fint! När du sa mulholland till så tänkte jag på färgen military men den var ju ännu finare med vin powder. Jättesnyggt!!!

kram!

Hilde sa...

Jättefin kombo:) Svorge ja... roligt namn, men det blir lite så när man hejar på 2 land
Kram

Anne sa...

Supersnyggt! Varför har jag missat Mulholland i v powder ;)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack dumpapp, jag är inte helt kastad bakom en vagn ;-)

Lingon - tänkte först Woolmixen i military men kom plötsligt ihåg att jag hade en mulholland i vintage powder i garderoben... För mycket kläder? Jag? Nej, nej, bara lite dåligt minne :-)

Hilde - Tack! en väninnas lilla svorska dotter sa att hon pratade snorska - det är också ett bra ord :-)

Fröstös - troligtvis för att den inte är speciellt powder-aktig ;-)

Kram allihopa!