onsdag 29 juni 2011

Odd Molly Combo - Faerie queen blouse

Å vad irriterande det är att behöva sitta inne och jobba i det här fantastiska vädret!! Vi kan i alla fall sitta ute på lunchen och jag tog en pytteliten promenad - härligt :-) Ligger lite efter (som vanligt) med Molly combosarna; det här hade jag igår - Faerie queen blouse till vita, korta jeans och blomtofflorna från Din Sko. by Ti Mo koftan med pärlknapparna fick följa med också - och det var tur; satt inne i kylslagen AC hela dan.




6 kommentarer:

Odd me sa...

Vilken fin dagens! Jag råkade få med min Faerie queen i torktumlaren.. Den krymte rejält! Från att vara rymlig till pytteliten :( Ha en skön eftermiddag/kväll i det fina vädret! Kram

mamma sa...

Vad säger man, jo jättefint igen!

Kramis

Hilde sa...

Snygg kombo! Både blusen och koftan är är jättesnygga. Sen vill jag tacka för din kommentar angående Utopian tunic, jag är glad du övertygade mig.
Kram

Lindi Loo sa...

Ljuvligt söt!!! Tyvärr passade den inte alls på mig :( Kanske provade jag en för liten, hur upplever du att den är i storlek? Kramis!

Unknown sa...

Jag har fått ett sug efter den blusen. Efter att ha dissat den kraftigt;) Jättefin på dig! Kram

Gamla mamman sa...

Odd me - nej, vad tråkigt!

Dumpapp - vad säger jag igen; tack, roligt med dina kommentarer :-)

Hilde - så roligt att du blev nöjd - den är jättefin :-)

Loo - Den är ganska liten över byst, annars normal. Jag har en 0:a på min, vilket jag brukar ha på bomullsblusarna, men kunde också haft en 1:a

Linda - tyckte inte heller om den på bild, men så provade jag och vips hängde den i garderoben :-)

Kram på er!