lördag 18 september 2010

Nya skor

Efter att de gamla (och då menar jag verkligen GAMLA - inköpta runt 1995) aerobicskorna - som varit med om både rafting och trekking på diverse gyttjiga stigar - bokstavligt talat gick upp i limningen på ett step pass för nån vecka sen, köpte jag ett par nya Reebook igår som invigdes idag. Det var Oslo sportslager som hade salg / lagerrensning igår, så jag stack inom och hade tur och hittade de här.



Kändes som att skorna fungerade bra, det var värre med benen och motivationen. Hur i hela världen kan man göra ett så tråkigt pass som Sats Pulse?? Har skrivit det innan, men nu menar jag det verkligen - samma steg om och om och om och om och om och om och om igen är inte speciellt motiverande. Ja, det ska vara enkelt att följa med på de blåa passen, men det finns väl gränser för hur fantasilöst man kan göra det!

Måste lära mig att sluta gå på såna tråkiga pass. Dumt bara att det är så få pass på fredagar och helger.

Inga kommentarer: