tisdag 14 december 2010

Odd Molly combo - Taradiddle dree dress, Chrysalis minigown

Taradiddle klänningen i rött med rosa fjärilar, trumpetärmar och spetsdetaljer blir en fin julklänning tillsammans med tunna nylonstrumpor, finskor och vackra smycken från Snö. Under har jag här chrysalis minigown i rouge. Den fyller funktionen både som "förlängare" i ringningen med sin söta spets och röda silkeskant och som underklänning mot statisk elektricitet.

Taradiddle är från hösten 2009 och finns i flera färger. De läggs ofta ut på Tradera, så håll ett öga öppet där om du önskar en! Vacker både till vardags och fest - den kan enkelt både kläs upp och tonas ner.






2 kommentarer:

Hilde sa...

Jag är lite nyfiken på vad du har för storlek på din Taradiddle? Jag har en 1:a på väg men misstänker att den blir för liten för mig.
Kram

Gamla mamman sa...

Jag har en 1:a, men den är aningen stor, hade behövt 0,5..., så den blir säkert perfekt till dig!

Kram