fredag 25 februari 2011

Johnny's Boutique - en chansning?

Johnny's boutique med provkollektion-mollysar till starkt reducerade priser - dvs bara i storlek 1 och några utvalda modeller och färger - och 15 % signup rabatt verkar ju nästan för bra för att vara sant. Men provkollektionskläderna brukar ju vara fina och de verkar som en seriös leverantör . Har mailat några gånger och fått snabba och bra svar. Och man måste ju våga för att vinna här i livet! Har lagt in en beställning av Dareme tank och Rock-a-fellow silk slip tank som nu tydligen är på väg. Mitt livs mest spännande köp! Säger mer om strukturerade tigern än nåt annat... :-) Återkommer med uppdatering när kläderna kommit! Om de nu kommer...

6 kommentarer:

Nadia sa...

Jag besällde från dem för ca 2 veckor sedan och paketet kom och alla plagg var jättefina. Så jag hoppas det går lika bra för dig!
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Ååå, den där Rockafellan är jag riktigt sugen på. Tycker den skulle vara så snygg till ljusa jeans och klackar till fest. Kanske ska kolla om det finns kvar någon där då :-)
Hoppas det går bra och att du får kläderna så kanske man kan få se en provning av fina linnena sen
Hoppas du får en riktigt trevlig helg
Kram
/Vivvi

ELLE sa...

Nu beställde jag antidote dress i mid apricot från sommarkollektionen!! Såå fin och bara 870 kr blev det! Hoppas att allt går smidigt för nu ara! Hör av dig när din lev kommit fram!Elle

Gamla mamman sa...

Nadia - jag håller tummarna! Skönt att läsa att det gick bra för dig!

Vivvi - då har vi tänkt samma tanke :-) Har höga förväntningar men ska försöka skruva ner dem lite, man vet ju aldrig. Ska visa provning och kommentera när de kommer! Om de kommer ;-)

Elle - såg också på den, jättesöt! Du får också berätta när du fått ditt paket. Blir spännande.

Kramar på er tjejer - ha en fin fredag!

Hilde sa...

Hur har det gått? Har du fått dina plagg? Nyfiken i en strut då jag nyss beställde därifrån.
Kram

Gamla mamman sa...

Hilde - inte kommit än, men är inte orolig än :-) Har skrivit lite mer på ditt inlägg

Kram