tisdag 15 februari 2011

Tävlingen avslutad - vinnaren är...

Då är tävlingen avslutad! Det var ingen som lyckades pricka in två riktiga svar, men de flesta hade ett riktigt svar så en vinnare blir det ändå :-) Och riktigt svar ska avslöjas! Beställningen från Tintin innehöll det mest tråkiga och minst bling-blingiga; by Ti Mo Long knit cardigan och Wool elbow dress! by Ti Mo är nämligen på frammarsch i garderoben och med de goda reapriserna gick det inte att låta bli! Övriga läckerheter får sparas till senare tillfälle. Skorna från by Malene Birger inspekterades förövrigt i helgen och de är superläckra!

Så över till vinnaren. CMYK halsbandet går till ... trrrrrrrr (trumvirvel)... VIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOLAAAAA!  Grattis Viola, som gissade på Ti Mo cardigan och Malene Birger pumps! Om du ger mig din adress via mail så är halsbandet snart på väg!

2 kommentarer:

Viola sa...

Tjohoo så himla bra är jag ;)

Nä, jag tog helt enkelt det som jag själv allra helst ville ha. Det måste betyda att du och jag har samma (fantastiskt bra) smak ;)

återkommer på Mailen!

Kram från V

Gamla mamman sa...

Ha ha - jepp, oöverträffad smak har vi! :-) Kram