fredag 25 februari 2011

Urtrött på att frysa! Odd Molly Combo sommarinspiration

Usch så kallt det är! Sista veckorna har jag packat in mig i ullkoftor, dubbla långkallisar, långa sjalar och torgvantar. Inomhus... Och ändå är jag iskall om händerna när jag hamrar på tangentbordet. Fy bubblan som vi fryser! Dumma jättekontoret går inte att få över 20 grader hur vi än försöker. Därav brist på Odd Molly combos - det blir väldigt osnyggt med alla dessa plagg! Nu hoppas jag väderprognoserna stämmer och det slår om - orkar inte frysa mer! I väntan på ljusare tider kommer några inspirationsbilder från förra våren och sommaren :-)








2 kommentarer:

Hilde sa...

Å så fina bilder:) Är det Geirangerfjorden på den ena bilden? Tycker det ser bekant ut:)
Kram

Gamla mamman sa...

TAck Hilde! Ja, det är Geirangerfjorden. På två av bilderna. Fantastiskt!

Kram