fredag 25 mars 2011

Ny kofta - Odd Molly Elouise Cobell Cardigan

En nykomling har ankommit från DeepFling! En kofta... Nämde jag att det inte är den första som flyttar hit? ;-) Men den här kanske får flytta vidare till Sverige och mamsen senare i vår. Fast först ska jag använda den själv. Lite mer kavajaktig den här - och jag är ju ingen kavaj-tjej - men tycker den är jättesöt! Speciellt de virkade rutorna på ryggen är fantastiska. Har den redan idag - till Wunderdress i grått och grå jeansleggings.




8 kommentarer:

MollyB sa...

Åhh, jag tyckte den var jätte fin på dig!! Den ska inte flytta tycker jag, utan stanna hos dig!! Men du får väl använda den lite och se hur du trivs...

Kram.

Gamla mamman sa...

Tack MollyB :-) Känns mer och mer som att den får stanna i Norge :-)

Kramar

Lindi Loo sa...

Den gillar jag verkligen på dig! Tycker att den ska få stanna! Härlig nu i vår och till hösten och i jul fungerar den ju också ;)
Men bara om den är 100% i känslan så klart. Härifrån är den en hit!
Kram
Ps - jag skickar härmed vidare utmaningen till dig. 8 saker du inte visste om mig. Det står fritt att anta utmaningen om du orkar och vill. Men jag skulle skicka den vidare till 3 bloggare och du är alltså en av dem!
ds...

Lingonberrie sa...

Läckertigern!!
Ha en fin fredag..

Kramar!

mamma sa...

Du är jättefin i tröjan, den får nog stanna i Oslo

Kramar

Unknown sa...

Ännu en som är skitsnygg i den koftan! På mig var den helt fel tyvärr:( Blir allt lite sugen på den där fina underklänningen nu! Kram

Gamla mamman sa...

Lindiloo - utmaning antagen! Och det lutar åt att koftan får stanna. Mamma får låna om hon är snäll :-)

Lingon - Fin fredag till du med!

Dumpapp - ibland är du inte så dum! ;-)

Linda G - underklänningen är en hit! Den passar till allt. Synd med koftan, men räknar med att du har hittat nåt annat fint :-)

Kramar på er!

Hilde sa...

Den ser ut som att den ska bo i Oslo:) Jättefin!
Kram