onsdag 27 april 2011

Allt har ett slut

Och idag har min tid på ena arbetsplatsen tagit slut. Phu - det blev ganska emotionellt och vi var många som var rörda, men samtidigt är det ju skönt att det känns just så. Fick ett fint kort som alla skrivit under, en fantastisk bukett, ett silverhjärta i lång kedja som jag blev otroligt glad för - och som passar så bra då dessa människor för alltid kommer att finnas i mitt hjärta - ett fint tal och en massa kramar. Saknar dem redan! Tur det är nära dit. Jag ska verkligen inte låta tiden springa ifrån mig - jag ska besöka dem med jämna mellanrum!

Nu är jag på språng ut igen - avtackningsmiddag med resten av avdelningen. Inga fler tårar idag tror jag - det kommer nog på fredag igen då det är tårt- och taldags på andra arbetsplatsen...

Två maffiga tårtor till min ära - de känner sin tiger :-)

Jag fick finaste biten med rosen

Vissa tar mer än andra...

En fantastisk bukett!

Ett silverhjärta i lång kedja

Alltid i mitt hjärta


En kram till en tårögd tiger

5 kommentarer:

Anne sa...

Ja nog är det med blandade känslor när man lämnar ett jobb för ett nytt. Åtminstone om man trivts där :)
Kram på dig

Lecka sa...

Alltid lite vemodigt att byta jobb, speciellt om man trivts bra- Tårtorna ser urmumsiga ut! Kram

Unknown sa...

Tårta!!! Vilken fin present du fick:) Kram

mamma sa...

Jättefint hjärta och fina blommor och mumsiga tårtor.
Kram

Gamla mamman sa...

Frösötös - ja, man känner sig verkligen splittrad!

Odd and me - tårtorna var riktigt goda :-)

Linda - mm, söt, eller hur :-)

Dumpapp - ja, jätteroligt att få så mycket fint :-)

Kramar till er!