torsdag 7 april 2011

Jackdilemmat löste sig av sig självt :-)

Jackdilemmat löste sig av sig självt! Eller jag fick en liten puff för att lösa det. Eller en ordentlig knuff faktiskt. Dividerade fram och tillbaka mellan för- och nackdelar på Odd Molly Tweedle och Chill Norway Oak. Konfererade ivrigt och otaliga gånger med sambon - som tappert vidhöll att båda var lika fina och inte klarade att hosta upp ett enda argument för eller emot - och mamma - som är världens veligaste och i motsats till sambon hade 1000 argument för och emot ;-)

Så, som en blixt från klar himmel, damp det ner 20 % rabatt från världens bästa butik - DeepFling - för nån like-sakers skull på Facebook, och Odd Molly Tweedle klickades hem i rasande fart! Det fanns en enda jacka kvar- en 1:a - och jag börjar tro att det sitter nån och vakar över mig så att jag fattar rätt beslut här i världen. "Nej, nu har tigern velat länge nog, måste ingripa och leda henne på rätt väg. Den där jackan är ju meant to be!" ;-)

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Så bra det kan bli ibland! Grattis till köpet.
Kram

Unna dig alltid sa...

Hel rätt köp! Den är superfin och finns på min önskelista också. Tydligen är den tyvärr helt slut i övriga storlekar på lager...

Jag fick också 20% från Deepfling men kan inte hitta igen den. Fick du det per mail eller via Facebook?

KRAM

Gamla mamman sa...

Jeanette - Tack, ibland ska man ha lite tur :-)

Linaplina - Tack! jag fick på mail, från deepfling@gmail.com. Skriv dit och fråga om du inte hittar den! Hoppas det går bra. Synd att jackan är slut, men den dyker säkert upp på Tradera såsmåningom.

Kram till er båda!

Anne sa...

Vilken flax! Grattis :)
Kramar

Hilde sa...

Fint köp, och kul med rabatt:) Ser fram emot bilder när den kommer.
Kram

Gamla mamman sa...

Frösötös - ren och skär flax är det :-)

Hilde - bilder kommer asap!

Kramar från mig