tisdag 26 april 2011

Odd Molly Combo - Voile short dress

Med Voile short dress var det kärlek vid första ögonkastet, blev blixtförälskad direkt och kunde inte släppa den ur tankarna. När den lite oväntat dök upp till 30 % slog jag till och den har blivit en absolut favorit. Den tillhörde höstkollektionen, men jag har haft den året runt, och jag tycker den passar perfekt nu på våren. Under by Ti Mo underklänning i Champagnefärg och ett par bruna tights. Sköna promenadskorna fick lufta sig igår igen :-)





9 kommentarer:

Anne sa...

Hej raring :) Så fin du är! Måste nog låta min egen få komma ut ur garderoben.
Kramar

Lecka sa...

Jättefin! Jag provade en i cerise men kände mig som en rosa "maräng", chalk hade nog varit bättre : ) ha en bra dag! Kram

Gamla mamman sa...

Frösötös - tack du :-) Den är vid och säkert många som tycker jag ser ut som en bakelse, men jag älskar den!

Odd and me - tack! Som sagt, den är ju lite bakelseaktig, men jag tycker jättemycket om den. En bra dag till dig med!

Kramar

Odd me sa...

Vad snyggt! Gillar skorna också :) Kram

Gamla mamman sa...

Tror bara det är du och jag som gillar skorna :-)

Kramar!

Unna dig alltid sa...

Den här varianten av Fonda gillar jag också! Den är liiite kortare och passar perfekt på en 1,70 hög. Fint med underklänningen under!

KRAM

Lingonberrie sa...

jättefint! Och vad snygg du är...!
Har slitit ut benen igen så du får packa ett paket till....släng i ett par armar och en midja ockå...:-)
kramar

Unknown sa...

Riktigt snyggt! Läckert med dom bruna legginsen till:) Kram

Gamla mamman sa...

Ni tre L-sötnosar - tack! Trivs bra i det men känns på gränsen till för kort även till lilla mig. Bra ni tycker det var ok :-)

Lingon, kan jag få behålla något själv? ;-)

Kramar!