söndag 10 april 2011

Prinsess-middag hos GAGA

Inte Lady alltså, men min lilla kompis, lillebror och deras föräldrar. Var lilte osäker på om jag skulle orka gå bort på middag, men halsen var betydligt bättre så det gick bra. Och väldigt skönt att bli bjuden på mat :-) Min lilla kompis hade dukat med de allra finaste servetterna; Pippi och Disney's fyra prinsessor, samt placerat sig själv i mitten. Maten var jättegod; Chevre-toast, Indonesisk kycklinggryta med ris och som avslutning glass. Som vi tydligen vräkte i oss; askarna var nästan slut när vi kom på att vi borde frysa in resterna... Alltid roligt att bli bortbjuden, leka kurragömma och få lite nya middagstips :-) Tack GAGA för en toppen kväll - en värdig ersättning för Trysil!

Tyvärr får jag sona för mina synder idag, halsen är värre igen och jag har knappt sovit i natt (eller det har jag helt säkert, men det känns som man inte sover nånting när man vaknar många gånger och det tar tid att somna igen). Så nu gäller stilla inneaktiviteter och jag missar lunch hos Donna :-(



 

Inga kommentarer: