fredag 8 april 2011

Vakna lilla videung!

Videkissarna vaknar! Och jag älskar katter, stora som små. De här är faktiskt inköpta i Riga (!) för några år sedan. De står sig riktigt fint, bara att aldrig sätta dem i vatten. Så slipper man skaffa nya varje år. De är ju visserligen ganska färglösa men det här är vår på riktigt för mig :-) Skulle för övrigt varit i Trysil i helgen - men  dumma skrutt-halsen har blivit sämre och jag är alldeles utslagen, så jag får lugnt stanna hemma och hålla sällskap med Ricola halspastiller och råmjölkstabletter :-(





4 kommentarer:

Lecka sa...

jag är oxå svag för videung, så fina! Krya på dig, Kram

Gamla mamman sa...

Tack :-) Hoppas det hjälper - trött på halsont nu. Kram

Hilde sa...

Vad tråkigt med Trysilsresan. Hoppas du kryar på dig snabbt. Gåsunger er helt underbara.
Kram

Gamla mamman sa...

Det är så fint på norska också; gåsunger :-) Tack för hälsningen, har faktiskt inte lika ont i halsen idag!

Kram