fredag 27 maj 2011

Begonisk solskenshistoria från Lisen

Efter inlägg hos Hilde och Ros-tösen fick jag en vansinnig craving efter en Odd Molly Begonia cardigan i Dark magnolia. Eftersom jag inte äger så många koftor. I den färgen. Gick snabbt in hos Lisen.dk jag med, och den fanns kvar i st 1! Glad i hågen såg jag hur Hilde och Rosen fick sina fina begonior, men dagarna gick och det dök inte upp nåt hos mig och när jag gick in för att spåra paketet stod det att den inte var expedierad än och började ana ugglor i mossen... Men så igår fick jag det här söta svaret från Lisen:


Pakken er ENDELIG på vej til dig. Du ved det er en meget, meget eftertragtet cardigan og den sidste vi havde bestilte du!
Problemet var bare , at vi ikke havde den – vi har også en butik – og vi måtte konkludere, at den var blevet stjålet i butikken. Så jeg har været på jagt efter en ny  660/1 Dark magnolia til dig – og endelig i dag lykkedes det! Og den ER sendt!
Jeg beklager rigtigt meget ventetiden og giver dig som kompensation et gavebevis som du kan benytte en anden gang.

Vilken service!! Heja Lisen.dk! Heja Hilde och Rosen! Och heja Odd Molly med sina fina, fina kläder som man blir alldeles förälskad i :-)

6 kommentarer:

Runa sa...

Wow, det var service på hög nivå. Jag är lite sugen på en sån i chalk....kan inte säga att jag behöver en...men men... Hoppas du får en bra helg! Kram

Unna dig alltid sa...

Åh vad bra att den äntligen är skickad till dig. Köpte du också den i stl 1? Jag sa redan när produktbilderna att denna koftan SKA jag ha men sen är det ju knappt någon butik som tagit in den. Galet!! Ser du den i stl 3 eller 4 får du gärna tipsa mig.

KRAM

Gamla mamman sa...

Runa - om man bara ska köpa det man behöver blir det torka i garderoben :-) God helg till dig med!!

Linaplina - ja, 1:a till mig med, de måste ha haft ganska många 1:or. Ska säga till om jag hittar en!

Kramar till er båda

Hilde sa...

Det kallar jag service, heja Lisen! Jag har beställd en del därifrån nu och måste säga att jag är jättenöjd. Nu är den snart din:)
Kram

Anne sa...

Fantastiskt snyggt jobbat - de hade ju lika gärn kunnat meddela att den tyvärr inte fanns! Du kommer att lska den ;)
Kramar

Gamla mamman sa...

Säker på att den blir en ny favorit i garderoben :-) Tack så mycket för tipset!!

Kramar