tisdag 17 maj 2011

Mer paketprovning - Odd Molly Saloon strap dress

Mycket fint från paketkalaset igår :-) Nu har jag provat Odd Molly Saloon strap dress i dark powder (tror jag färgen heter) och leggings från Cream. Saloonen från FreePort - som visade sig ha glömt ta bort larmet... Snälla tigerföräldrarna fick åka dit med den igen, och  Molly-butiken har nu skickat den till mig. Med i paketet var en liten överraskning; den fina OM tvålen :-) Leggings från Cream kom för länge sen, men de lyckades jag glömma i Sverige... Så det här är en riktig klant-kombo!




4 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Den är så fin, jag har aldrig lyckats prova just den tyvärr...
kramar ♥♥

Anne sa...

Å den är så fin och finns i min garderob med :) Nu kan vi vara helt lika:))
Kram

Unknown sa...

Jättefint! Ska försöka prova den i Barkarby om den finns kvar när vi är där.

kram

Gamla mamman sa...

Lingon - Synd bara att blommorna vara är bak! Skulle gärna haft en fram också :-)

Frösötös - vi får synka oss en dag :-)

Hoffsan - fanns många på FreePort så finns säkert i Barkaby också. Hoppas du hittar en!

Kramar damer!