måndag 2 maj 2011

Ny fotoutmaning! Dag 1: Mitt favoritplagg

Tuffa Josanne har dragit igång nu fotoutmaning - jippiiiii! Tigern hänger på. Dagens utmaning är "mitt favoritplagg". Nu tror säkert alla att det blir nån romantisk och söt Molly, men där tar ni väldans fel! Mitt favoritplagg - alla kategorier - är en anskrämlig mysdress med nitar och glittertråd som sambon snabbt med rätta namngav till "in da hood-dressen"! Ok, jag vinner inte miss universum i den, men den är det mysigaste som finns att slufsa runt i hemma - därmed mitt mest använda plagg och min favorit :-)



6 kommentarer:

Odd me sa...

Finns väl inget skönare än velour! Det ultimata myspys plagget..Kram

Hilde sa...

Den ser alldeles underbar ut.
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Klockrent. Önskar jag hade en sån :-)

Kram
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Odd me - just vad det är - ultimata mysplagget!

Hilde - underbar är ordet :-)

Vivvi - ha ha - ska säkert gå att få tag på något loppis :-)

Kramar!

Unknown sa...

Läckert;) Kram

Gamla mamman sa...

Jepp, känner mig supersexig i den! ;-)
kram!