fredag 20 maj 2011

Odd Molly Combo - Avalon tunic, Pointelle LK, Swedish hasbeens

Julaftons-känslan inte slut än; dagens var med i paketen som hämtades ut i måndags. Avalon tunic (om man hittar ett favoritplagg är det ju bara att köpa in i fler färger...) i grått kom flygandes från DeepFling. Till den Pointelle LK, svarta korta jeans och de röda Swedish hasbeens by HM. Korea-armbandet blev fint till det här också. Inte alltid man känner för rött, men gjorde det idag igen. Och röda skor är alltid en hit - blir glad av det :-) Ha en finfin kväll på er! Själv ska jag lyxa till det ordentligt med middag på Statholdergaarden. Mums!







10 kommentarer:

Odd me sa...

Jättesnyggt! Kram

Marika sa...

Instämmer med Odd me, Jättesnyggt!
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Superfint! Vilken julafton du har haft :) Gillar verkligen Avalon, vilken storlek har du på din? Är den stor eller liten i strlk?

Hoppas du får en superfin kväll med god mat

Kram
/Vivvi

Lingonberrie sa...

Jättefin kombo, den vill jag gärna kopiera, måste bara skaffa ett par mörka leggings till den.
kramar och ha en fin fin helg!
L

Hilde sa...

Verkligen jättesnyggt! Hoppas maten smakar bra.
Kram

Unknown sa...

Riktigt skit-snyggt! Fina färger:) Och vilken söt unge du är fadder till:) Kram!

Jeanette sa...

Snyggt!

Du är inte detta din bild? Bara så att det är något jag känner igen.... säljarens bild på den gröna kappan är Charlotte/Loves Mollys......

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-Indy-dress-i-royal-str-3-auktion_301743_133514761

Kram

Jeanette sa...

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-lotta-lotta-long-jacket-str-1-auktion_163301_133514685

Denna också, eller?

Gamla mamman sa...

Odd me och Marika - tack!

Vivvi - Kvällen var bra :-) Jag har 1, de är relativt smala tycker jag.

Lingon - bara kopiera! Och säg till om du hittar några fina svarta leggings!

Hilde - tack, maten smakade :-)

Linda - tack, nöjd med val av fadderbarn ;-)

Jeanette - Jodå, det är mina... så uppmärksam du är!! Tack! Jag har anmält annonserna, får se om Tradera reagerar

Ha en finfin helg vidare!
Kram

Jeanette sa...

Jag gillar Indy dressen så mycket och la den i minneslistan tyckte mig känna igen bilden men kunde inte placera den först men ett par timmar senare så föll poletten ner.... Nu vågar jag inte buda. :/ Man vet ju inte om hon verkligen har klänningen.