lördag 11 juni 2011

Odd Molly Combo - nåt gammalt och nåt nytt

Inspirerad av Hilde blev det Voile short dress idag (eller igår blir det nu) - en favorit som troligtvis är den mest använda Mollyn i klänningsväg. Och så nya Full bloomers. Tänkte redan när jag beställde dem att de nog passar till Voilen och de går faktiskt perfekt ihop i färgerna! Under klänningen har jag by Ti Mo underklänning som sticker fram lite och på fötterna Calou tofflor. På armen dinglar Snö armband - som (ni hade väl inte väntat nåt annat...) passar perfekt i färg :-)







6 kommentarer:

Nadia sa...

Kul när gammal och nytt gifter sig så fint!
kRAM!

Anne sa...

Tack sötnos - den kombon snor jag rakt av när det inte är så varmt :)
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Den är verkligen en klassiker och så fin voilen :-)

Måste också bara upplysa dig om att jag tror någon använt en av dina bilder på Tradera. Inte säker men det ser ut som du...http://www.tradera.com/Odd-Molly-Klanning-auktion_301744_134703984

Inte så kul skulle i a f jag tycka...

Kram
/Vivvi

Karen sa...

What a perfect match....like they were made for each other! The bloomers are proving to be very useful.
Kram,
Karen XOXO

Hilde sa...

Åhå, vad snyggt. Det blir min "kvällens outfit":)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack finingar - slow internet connection at my parents so no long comments nor text!
Vivvi - jo, det är jag... Otroligt irriterande, och Tradera gör INGENTING åt det! Enda jag kan göra är att ta kontakt med säljarna, vilket jag gör, men det hjälper oftast inte heller. Tack som uppmärksammar mig på det!

Kramar allihop!