torsdag 30 juni 2011

Oups...

Gick förbi Bianco (extraupplysning: jag behöver INTE fler par skor). Kollade in, såg att det var rea. 2 för 1. Och fullkomligt översvämmat av skor därinne. Tänkte lite ekonomiskt och fick lockat in E som var i närheten. Och som hittade två par skor till sig själv! Nu var det alltså två par eller nada som gällde för tigern! Efter lite letande (tro nu inte att jag inte har användning för det jag köpte, tog bara lite tid att hitta i kaoset. Intalar jag mig själv i alla fall...) kom jag ut med ett par jättesnygga höstkängor och de här; lite silverglänsande, jeansblå platådojorna :-) Redan flitigt använda, så visst var det ett väldigt bra köp. Man kan ju säga att de var helt gratis också ;-) För övrigt svettas jag ihjäl i dagens outfit. Också utan LKn. Skulle regna idag, men har inte sett en enda droppe än och det är grymt varmt på kontoret! Tur att skorna är luftiga!





2 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Suuuupersnygga! Mycket bar köp :-)

Skulle nog också svettats i jeans och kofta. Här är det i a f runt 30 grader och jag flyter nästan bort i strandklänning :-)

Kram
/Vivvi

Lindi Loo sa...

Suerfina skor! Bra klackhöjd och snygg färg - bra köp :) Ha det så mysigt i helgen ♥
Kramis!