fredag 17 juni 2011

Somrig Odd Molly och nya blommiga trätofflor

Ligger lite efter med bloggandet igen - det händer för mycket på kvällarna! (vilket jag bara borde vara glad för, men tråkigt när jag inte hinner blogga som tänkt :-) Det här var dagens Molly för några dagar sedan; Orfeo blouse i vitt, Canna cardigan i rosa och mörka jeans från G-star. Men pricken över i är det jag har på fötterna; blommiga trätofflor (eller billigvarianten plasttofflor med tyg rättare sagt) från Din Sko. Ljuvliga små skodon som jag inte på något sätt ens försökte motstå! Plast ja, men väldigt bekväma och eftersom ovansidan är av tyg är de luftiga. Dock ska sidenbanden bytas ut mot lite mer ordentlig kvalitet.









4 kommentarer:

Odd me sa...

Jättesöta skor och fin kombo! Kram

HOUSE of ADELA sa...

Snygg kombo och vilka söta träskor!! Dom gillade jag;)
Tack för din support i min tävling, trots avståndet=)

Kramar
Adela

Gamla mamman sa...

Blev så glad när jag hittade skorna :-)

Kram

Nadia sa...

Supersöta träskor!
Kram!