torsdag 2 juni 2011

UTMANINGEN - Lila veckan - Ingen Molly så långt ögat kan nå

Garderoben svämmar över, men inte av lila Odd Molly, så idag fick det bli en icke-Molly; en tunika från Sorbet. Och conversen hänger med :-) I gengäld blev det utefotografering (poseringen plötsligt inte lika bra då det kändes ganska pinsamt ute bland folk. För att inte tala om hur pinsamt sambon tyckte det var när tigern klättrade på en hjort...) Nu har coola Josanne hängt sig på utmaningen också, följ henne här.




5 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Hahahaha! Vad jag skrattade åt den sista bilden, du är ju jättesöt.
Jag har i och för sig ganska många lila kläder, men svårt att toppa din outfit med skor och allt. :-D
Ha en skön kort jobbedag och sen tar vi helg!

Kram
L

Odd me sa...

Håller med Lingon! Sista bilden är underbar :)) Även tunikan och conversen :) Får se vad jag hittar på idag (fredag) får börja bläddra i garderoben :) Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha - vet inte om jag skulle kalla mig jättesöt, men passar på nåt vis på den där hjorten :-) Conversen har verkligen fått jobba i veckan, men idag vilar de.

Blir spännande att gå in hos dig Odd me!

Kort dag it is!
Kramar på er i solen

Tindy sa...

Du är en skön Tiger:) Så fräscht med skor å tunika i samma härliga lila
fnissar åt din humor...:):)
kram!

Gamla mamman sa...

Ha ha - matchningsdrottningen är tillbaka :-)

Kram!