torsdag 2 juni 2011

UTMANINGEN - Lila veckan - Odd Molly Livealot blouse, Dolce skirt

"Conversen" kändes ju självskrivna i lila veckan, men  nu när jag verkligen anstränger mig för att hitta lila i garderogen inser jag att den är ganska full av den varan... Conversen är inte alls nödvändiga :-) Odd Molly Livealot blouse och Dolce skirt i lite lilac var gårdagens dagens. Använder sidenkjolarna som förlängande linnen ibland. Fungerar ganska bra, även om det hade varit snyggare om jag var lite längre i rocken. Wilman är ytterplagg igen. Än så länge har Odd me nappat på utmaningen, och valt samma färg, kul!







9 kommentarer:

Odd me sa...

Jättefin kombo! Smart att använda kjolen på det viset. När jag hittade en dolce underskirt sist när jag och dottern var ute och shoppade, trodde hon att det var en top :) Kram

Josanne sa...

Vad störigt att jag har missat din lila utmaning... :o( hur kul som helst ju... fast kanske kan jag haka på nu så här de sista 4 dagarna på veckan i alla fall? Säger jag utan att ha kollat om jag ens har något lila... ;o)
Ha en fin dag! Kram!

HOUSE of ADELA sa...

Snygga kombo och lila är så fint!

Kramar
Adela

Anne sa...

Jag använder också mina underkjolar som förlängare - tycker det är perfekt för oss som inte är så resliga :)
Kram

Tindy sa...

Lika fin som alltid:)
jag har en del lila..den korta drama coat ska väl invigas snart kanske med en lila silkestunika Hmmmm Du gav mej lite å tänka på
kram kram:)

Hilde sa...

Å vad snyggt. Hos mig finns det inte ett enda lila plagg tror jag, men jag skulle nog fixa en vecka i powder:) Jag får tänka lite men det låter verkligen kul med utmaningen.
Kram

Unknown sa...

När det gäller lila får jag stå över, får inte ihop det tyvärr! Kram

Gamla mamman sa...

Odd me - ha ha, hade jag varit 20 kunde jag kanske haft bara dolcen :-)

Josanne - skitkul att du är med!! Måste inte vara lila, men såg att du hade en jättesnygg lila kombo.

Adela - tack! Tycker om lila, speciellt på sommaren. Känns fräscht och somrigt

Frösötös - Några små knep får man ju ha för att inte se ut som en pygmé!

Too di loo - tack snälla :-) Ser fram emot drama coat-invigningen!

Hilde - alla färger tillåtna! Hade kanske gissat att valet skulle landa på puder för din del :-)

Linda - måste inte vara lila! Tänkte bara det är kul om man klarar klä sig i en färg en hel vecka :-)

Gamla mamman sa...

Oj, nu glömde jag ge er en kram :-) Den kommer här: KRAM!