fredag 12 augusti 2011

God morgon!

God morgon bloggisar! Aningen icke-utsövd (vaknade flera gånger och trodde att det var jättevarmt i rummet eftersom obegripliga aircon apparaten visade 35 (!), men det var det inte...) men välmående efter suverän frukost. Nu ger vi oss ut på en ny golfrunda, en liten tur i Larvik och kyststien från Stavern mot Helgeroa. Idag ska jag slå sambon med ännu fler poäng än igår :-) Och äta en ny våffla.

Önskar er alla en bra dag! Mamsen och pappsen, ha så kul ikväll!




8 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Snyggaste golftjejen :-) Och oh my vad jag blev sugen på våfflor :-)

Kram och ha en riktigt fin helg
/Vivvi

Nena sa...

Mumsi! Det såg gott ut!
Men HJÄLP nu fick jag dååååligt samvete! Ett sånt där fint linne ( i annan färg) inhandlades i våras och ahr inte använts en endaste gång. Vad håller jag på med? Köper så mycket kläder att jag glömmer bort dem. Inte bra!
Låter som ni har en ljuvlig dag framför er!
Kram

Odd me sa...

Vilken snygg golftjej! Och den våfflan hade jag inte haft något emot :)) Kram

Anne sa...

Coolaste Tigern! Ni ser ut att ha det jätteskönt.
Kram

Lingonberrie sa...

Våfflor!!

Ha finaste helgen!

<3<3<3

Unknown sa...

Oh vad gott! En fin helg till dig! Kram

Unknown sa...

Åhh så soligt och fint ni har det?! Här har jag inte sett solen på väldigt länge känns det som :-/

Gott med våfflor!

kram

Gamla mamman sa...

Tack tjejer för era fina kommentarer!! Nu ska jag snart iväg och äta våfflor igen :-)

Kram kram!