söndag 28 augusti 2011

Home stretch skirt invigd

Och jag är djupt förälskad! (Vilken klädnörd jag är - det är ju bara ett tygstycke!! Eller...?) Mjuk, stretchig, söt med bra passform. Jag tar tillbaka alla vanföreställningar jag någonsin haft om kjol! Ni som är uppmärksamma ser att Augarbeståndet har förökat sig - och den nästan svarta är inte ett dugg sämre än den rosa! Klibbvädret igår gjorde att jag var tvungen att gå barbent i gummistövlarna och Tenfolden åkte snabbt av. Idag har det klarnat upp och nu ska jag ut en liten tur! Ha en fin söndag!







12 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Snyggtiger där!!!

kramar

Runa sa...

Snyggt...mycket snyggt!! Kram

Anne sa...

Fresterska där ;) Jag blir mer och mer sugen på den kjolen.
KRAM

Jeanette sa...

Precis som Frösötös blir jag mer och mer sugen på en kjol......fy och dra ner en så i fördärvet. ;)
Kram

Gamla mamman sa...

Merci madames! Och ja, den är fin. Och ja, ni bör testa :-) Förlåt att jag drar ner er i fördärvet men en dag kommer ni tacka mig ;-)

Le kram (blev franskinspirerad av Lingon)!

Odd me sa...

Ursnyggt! Vill verkligen ha en Augar! Har blivit sugen på en Tenfolds knit också :) Provade en idag mmm.. Kram

Hilde sa...

Jättesnyggt! Jag ska spara mig till träffen, men får jag möjlighet ska jag prova kjolen då.
Kram

Gamla mamman sa...

Odd me - Augar och Tenfold är ett måste i varje garderob ;-)

Hilde - hoppas det finns mycket fint i Göteborg i höst! Jag ska också försöka spara mig tills dess. Får se hur det går...

Kram!

mamma sa...

Den stassen var verkligen jättefin.

Kram igen

Gamla mamman sa...

Tack!! :-)

Hilde sa...

Får jag fråga vilken storlek du har i kjolen?
Kram

Gamla mamman sa...

Det är en 1:a! Jag är normal 36:a nertill och ganska rund om rumpan :-) Den sitter perfekt tycker jag. Men har läst att andra tycker den är stor. Jag kunde dock aldirg haft en 0:a. Lycka till med jakten! :-)