torsdag 25 augusti 2011

I en åker igen - Sigh dress

Vilken himmel vi hade i förrgår kväll - härliga rosa moln mot ljusblå bakgrund. Då var det bara så frestande att springa ut, och runt runt i en åker igen :-) Sambon fick än en gång stoppa mig. Vad är det förresten för nåt jag vill löpa omkring i - råg?

Det var riktig högsommar igen och jag hade bara ben under Sigh dress som invigdes dagen till ära. Kände mig fin i den :-) Speciellt kanten med cerice borderade små fjärilsaktiga krumelurer livar upp.








6 kommentarer:

Tindy sa...

Vad du är fin i denna dress, jag skyltade upp på en docka tillsammans med den nya sjalen med tofsarna som kommit in i butiken...Jättesött:) kram kram du sensommarflicka:)

Hilde sa...

Den är verkligen fin! Förstår gott att du gillar den.
Kram

mamma sa...

Sötnosaren,kram

Gamla mamman sa...

Too di loo - inser att jag nog inte får ro i själen innan tofssjalen har införskaffats ;-)

Hilde - tack, tack!

Dumpapp - :-)

Kramar

Anne sa...

Vilka härliga bilder! och visst måste man ha sjalen ;)
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha - ja visst måste man faktiskt det :-)
Kram