lördag 27 augusti 2011

Odd Molly Combo - Augar top, Mos mosh byxor

Har sorterat och kapat huvuden sen Stockholmsturen. Och Augar top förtjänar att få synas lite mer! Finingen kom från Johnny's och jag är verkligen så nöjd med den. Härligt färgsprakande samtidigt som den är väldigt användbar och skön på. Idag öser regnet ner och den åskar, men det är varmt. Sitter inne och följer sambon på Birkens livetracker; maxfart 36,4 km/h - det är lite mer än min maxfart idag! Halsen vill inte bli riktigt bra och jag är lite slapp, men en lugn dag till borde göra susen.





6 kommentarer:

Hilde sa...

Vad heter färgen på din Augar? Den är jättefin! Nu blir jag sugen på att rensa och organisera men med hjälp av lillemann vet jag att det inte blir organiserad ändå.
Kram

Gamla mamman sa...

Hej Hilde! Den heter dark pink om jag inte minns fel! Jag har ingen lilleman, men en sambo, så jag vet vad du menar ;-)

Kram

Karen sa...

Very peaceful, soothing pictures by the water except for your Auger top which is in a very "hot" colour. I love it!
Kram,
Karen XOXO

Improve my days sa...

Hi,
I love the color of your top!
Very nice on you :)
Hugs

Lingonberrie sa...

Tigern är snygg och fin i sin Augar. Augar låter nästan lite norskt? Här är också en vilodag idag...man måste hämta sig mellan varven. Hoppas du får hem din sambo snart....:-D
kramar!

Gamla mamman sa...

Karen & Improve my days - it is clearly a very nice colour, thanks for your sweet comments :-)

Lingon - du tänker kanske på agurk (gurka) och akkurat (precis) :-) Håller med, det låter lite norskt! Sambon hemma och glad för presenten :-)

Kramar