måndag 5 september 2011

Den perfekta 35-årspresenten!

Födelsedagen är här! Känns som den varit det i flera dagar efter firande i helgen, av både mamma och mig. Men nu är den här på riktigt! Sambon ska på kurs hela veckan och vi gick båda upp i ottan, så ingen sång och frukost på sängen. Men mamma stannar hos mig några dagar, ikväll kommer svärfamiljen och Piff, på tisdag är jag ledig och vi har en mor & dotterdag och på onsdag kommer resten av syjuntebrudarna. Visst ska man fira ordentligt när man fyller jämnt! :-)

Så var det presenterna då. Fick mycket fint, speciellt mammas sång till mig; Septemberbarn! Blev väldigt rörd och väldigt glad :-) Och så en sak jag hade önskat mig, och som när den inhandlades på Team Sportia följdes av frågan: "hoppar han mycket?" Varpå brorsan svarade: "nej, det tror jag inte, det är till min storasyster; hon fyller 35..." En sparkcykel! Med svarta flames! Om nån undrar så är det helt riktigt att jag är barnslig. Och ja, den går så det susar :-)


9 kommentarer:

Odd me sa...

Jättegrattis!! Häftig sparkcykel :) Du kanske lär dig några hopp också :)) Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

STOOORT grattis på födelsedagen. Kan tänka mig hur du komme svischa fram på den där :-)

Hoppas du får en superfin födelsedag

kram
/Vivvi

Hilde sa...

Stort grattis på födelsedagen!!! Cool present.
kram

Jeanette sa...

Grattis!!! Vilken härlig present - perfekt för den kommer ju att användas och det är väl bättre än en present som kanske bara blir liggandes i ett skåp. Jag gillar presenter som man har nytta av. Maken får alltid verktyg m m för det vet jag att det används med stor glädje. :)
Kram

Karen sa...

Have a wonderful birthday and enjoy your new scooter!
Kram,
Karen XOXO

MollyB sa...

Hipp hipp hurra!! Gratulerar med dagen!! Hoppas du får en fortsatt fin kväll...
Cooool cykel!!

Klem B.

Anne sa...

GRATTIS :) "hoppar han mycket" :D
Kram

Unknown sa...

Stort grattis! Och vilken fin present:) Kram!

Gamla mamman sa...

Odd me - ser inte bort ifrån det ;-)

Vivvi - vi får se hur mycket det svischas, men satsar på det :-)

Hilde - cool present till cool-wannabe tiger ;-)

Jeanette - helt riktigt tycker jag med; man ska ju använda det man får

Karen - thanks, it will be introduced to Oslo's streets tomorrow

Molly B - Hej Molly B! Kul att du är här! Och tack för hälsning :-)

Rosen - ha ha - typiskt att folk har såna fördommar! ;-)

Linda - Visst är den dödstuff ;-)

Kram på er och tack för hälsningarna!!