lördag 24 september 2011

Färdigfirat - med de bästa av vänner

Nu får det vara nog. Man kan inte fylla 35 hur länge som helst. Men roligt har det varit och firandet fick en värdig avslutning igår :-) Som vanligt hamnade vi snabbt efter tidsplanen så tårtan kom inte fram förrän runt 11 och champagnen sprättes inte förrän närmare 12... Det blev tidig morgon innan jag kom i säng, men har sovit ut idag. Å vad skönt! TACK ALLA TJEJERNA SOM KOM - JÄTTEROLIGT ATT HA ER HÄR! Ni är de bästa av vänner!

Förrätten blev mingeltapas

Men några nyinköpta klappstolar från IKEA fick vi plats med alla 18 middagsgäster

fördelade över två bord. Det kvadratiska är jättemysigt - vi måste sitta där mer!

Vi vill också vara med!

3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Grattis grattis grattis!
Jag tror jag missar lite av dina inlägg ibland sorry..du gör ju så många..hihi.
Hoppas att festen var underbart kul och du fick en massa kärlek av dina vänner.
kramar och grattis än en gång!
L

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig fest! Ni är de bästa av festfixare:-) Tack också för ikväll, mysigt att träffas och god mat idag igen:) Kram Soffipropp

Gamla mamman sa...

Lingon - inte konstigt du inte hinner med - jag hinner ju knappt med mig själv ;-) Men tusen tack för hälsning! Bra fest och massa fina vänner :-)

Soffipropp - Tack själv!! Och tack för idag, kul att få följa med :-)

Kramar till er!