onsdag 21 september 2011

Rutig bonderomantik

Jodå, klart det kommer en spännande dagens idag med! Det blev den söta Check-in long sleeve dress, som nu är några centimeter kortare. Och så har förra höstens Mulholland alpaca coat rotats fram ur vindens skrymslen och vrår - och dra mig baklänges; Winter white passar ju perfekt till Vintage chalk. Det är det jag tycker är så bra med Odd Molly; färgerna från säsong till säsong passar görfint ihop :-) Skönt med lite värme nu när det är iskallt både inne och ute. Hade jag inte haft så feta vader hade jag slängt på mig ett par söta knäsockar med gullig kant och rosett också, och hade jag haft ett par torgvantar hade de också fått följa med idag!









9 kommentarer:

Hilde sa...

Oh la la vad snygg du är. Det är verkligen kul att det går så bra att kombinera äldre kollektioner med nyare.
Kram

mamma sa...

Finemang,sötnos.

Kram

Unknown sa...

Jättefint! Jag skulle verkligen vilja ha en sån kofta men har svårt för stickigheten.....Kram!

Anne sa...

Wow - den klänningen ska du vara rädd om :) Tänkte också ta min Mulholland i morse men vägrade kapitulera inför kylan haha
Kram

Unknown sa...

Jättefin kombo, har inte tänkt på klänningen förut men det var ju urtjusig.

Jag har faktiskt exakt lika mulholland som du, gillar verkligen färgen.

Jag gillar skorna också, jag är väldigt svag för snygga skor. *hihi*

Kraaaaaaaaaaam

Lingonberrie sa...

Whoa snygging. Mulholland är ju bara bästa modellen att kombinera med...
Superfint! Och vad hör jag...ska det sjungas Bach? Så kul..

kramar

Tindy sa...

Toppen Pinglan du är:) Riktigt bondromantiskt vackert:) kram fina:)

VivanDivanGoesFashion sa...

Jäääättefint! Tycker också det är tjusningen med OM att man kan liksom matcha från flera olika kollektioner och det passar perfekt :)

Kram
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Tack för kommentarerna! Har inte hunnit med det här bloggandet riktigt i veckan - men jag läser allt och blir väldigt glad för att ni skriver! Kramar till er