fredag 7 oktober 2011

En mörkgrå tiger

God morgon! Var ute och åt tapas på Barcelona med sambon igår kväll - mellan packning, jobb och pakethämtning. Middagen var väl sådär för att vara helt ärlig, men middagssällskapet desto bättre :-) Och outfiten kan man inte klaga på - Fedden knit jacket och Quicktip tunic från Odd Molly (det var väl en onödig upplysning...)

Nu är jag klar för avresa - ha en fin fredag allihopa! Blir lite mindre bloggande under kommande vecka, men ska försöka lägga in lite inlägg från San Francisco så klart.





11 kommentarer:

Josanne sa...

Kanonsnygg kombo med koftan och quicktipen!
Ha nu en superbra resa och jag ser gärna en massa bilder sen. Take care. Kram!

Runa sa...

Fly safe, och hoppas ni får superhärligt i SF! Ska bli kul att höra sen hur ni haft det och vad ni gjort... Kram

Septemberflikka sa...

Snyggt!

Ha det toppen i SF!

Kram

Anne sa...

Fedden är ursnygg på dig - jag såg ut som Svamp Bob i den :D Ha det bäst!
Kram

mamma sa...

Jättefin combo. Ha det riktigt riktigt bra.

Kramar

Hilde sa...

Jättefin kombo. Ha nu så kul!
Kram

Odd me sa...

Ahh vad snyggt! Ha en underbar resa! Kram

Unknown sa...

O så snyggt! Och ha det så bra! Kram

Tindy sa...

Ha en underbar resa, ta hand om varandra och njut för fullt!!!
Jag sitter i en underbar kofta som du hjälpte mig att köpa:) ohhh vag jag myser:) kram kram finaste!!

Unknown sa...

Ha det så bra på resan!
kram kram

Gamla mamman sa...

Tack för kommentarerna och resehälsningarna tjejer!! Nu är vi framme - dags att upptäcka SF!

Kram