fredag 18 november 2011

Äntligen en fungerande Artwork silk tunic-kombo

Tycker jättemycket om Artwork silk tunikan med de rosa blommorna och vackra tyget, men har inte hittat någon riktigt bra kombo. Förrän nu! I lördags hade jag den på restaurang med tjejmaffian - och det kändes fint. Fick inte knippsat nån bild, men ni kanske kan föreställa er; tunikan, by Ti Mo underklänning i samma grundfärg, Odd Molly purse, grå, ganska täta strumpbyxor från Lindex och Sixtyseven stövlarna i samma färg. Lagom uppklätt, lagom sött, lagom tufft. Jepp, tigern nöjd!

Nu ska jag strax på julbord med jobbet! Bilder på den stassen kommer imorgon. God kväll i stugorna!

7 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Ha så fint på julbordet!

kramar

K. sa...

Det där ser fint ut! Vad duktig du är att kombinera! Kram

Odd me sa...

Superfint! Den tunikan är så vacker! Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Kan tänka mig att det var superperfekt kombo :)

Hoppas du får ett mysigt julbord med massa god mat :)

Trevlig helg fina

Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Fint! Ät ordentligt nu! Kram

Tindy sa...

amen..du är alltid så snyggt klädd, och art work..jaa, den bars idag och jag tycker fantastiskt mycket om den:)) Ha en fin kväll..kram kram:)

Gamla mamman sa...

Tack sötingar, ni har alltid så fina kommentarer som jag blir så glad för :-)

Kram!