tisdag 27 december 2011

Åååå neeeeeej - Odd Molly Spring 2012

Det här är ju inte sant!!! Vill inte, vill inte, vill inte! Trodde inte det var möjligt att bli förälskad i en idiotisk Odd Molly kollektion till... Men visst, vem försöker jag lura - SÅ KLART FINNS DET JU MASSA FINT TILL VÅREN! Inte det att jag gråter bittra tårar och river mitt hår, men jag sitter på händerna och uppfostrar klickfingrarna med min mest manande och myndiga röst; "nu håller ni er i skinnet!" Som tur är har jag nog lagt på mig ett par kilon under julen, så de ska kämpa hårt för att komma loss de där fingrarna! :-)

5 kommentarer:

Anne sa...

hahah visst är det jobbigt - sommaren blir inte direkt sämre ;)
Kram

Septemberflikka sa...

Det ser väldigt lovande ut. Vårkollektionen faller mig i vanlig ordning mycket mer i smaken än höst. Bättre material för en som utrustats med klikropp på äldre dar.

Kram

Gamla mamman sa...

Rosen - usch, säg inte så! Hur ska det här sluta ;-)

Septemberflikka - Nästan så jag hoppas det fortfarande finns möjlighet för klikropp; jobbigt när både vår och höst faller mig i smak...

Kram på er!

Life´s Silverlining and I sa...

Jag kan inte annat än instämma jag vill ha så mycket från denna kollektion!!!
hmmm
kram

Gamla mamman sa...

Livsfarlig kollektion ju! :-)
Kram