fredag 2 december 2011

Chokladmuffins och ett kärt återseende

Bjöd in till syjunta med tanterna i förrgår, men det var bara V som kunde komma till slut. Inte så dumt dock, för vi är ofta så många att man inte hinner prata ordentligt med nån. Åt chokladmuffins och pepparkakor med blåmögelost, mums!

Det blev några muffins kvar - trots att sambon tryckte i sig tre stycken - och de tog jag med mig till jobbet idag. Har nämligen varit på lunch-besök på mitt gamla jobb och där finns det också folk som är glada i muffins :-) Klarar knappt att uttrycka hur mycket jag tycker om de där herrarna och damerna på gamla jobbet - de är bara världens sötaste. Stämningen är så hjärtlig och jag blir överväldigad av mottagandet med breda leenden och varma kramar. Man känner sig nästan lite kär liksom :-)



3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Guuuud så gott!°

kramar

K. sa...

Vad härligt med sådana återseende och det är tur att de där muffinsena inte befinner sig i min närhet kan jag säga för då hade jag tryckt i mig dem allihop. Kram

Gamla mamman sa...

Lingon & Katinka, till info var de aningen torra igår. Inte ALLS goda faktiskt ;-)

Kram!