måndag 19 december 2011

Gräddvit Cream underklänning

God kväll på er! Idag har tjejmaffian haft "julavslutning" med middag på Brunello. Ser inte mycket ut för världen men det var väldigt bra kvalitet på maten. Inte minst för- och efterrätt (som vanligt tycker jag på italienare).

Här kommer lite foton på senaste underklänningstillskottet som utlovat - en gräddvit Cream Jacobine med broderier och spetsar. Ni får ursäkta rynkorna - den blir visst sån efter en dag. Och det är inga naturmaterial som jag trodde - det är plastic fantastic rakt igenom. Men det gör mig ingenting, och jag tycker den är jättefin! Till den har jag Cream Nordic cardigan och Odd Molly Clinch scarf. Som en liten gräddbakelse :-)







9 kommentarer:

K. sa...

Vad fin du är i idag! Och sådan middag låter inte illa. Ska själv på tjejkväll imorgon och längtar redan. Kram

Gamla mamman sa...

Tack! Det är så mysigt med tjejkvällar - ha så skoj imorgon!

Kram

Anne sa...

Den underklänningen måste pressas i i gareroben på Hornsgatan hehe. Vad heter modellen? Å tack för Elf yourself - vilket jag absolut ska göra - alldeles strax tom :)
Kram

Gamla mamman sa...

Ska se om jag kan klura ut det - har kvar lappen nånstans. Kanske jag kan skicka upp min för en omgång hos Toby? ;-)

Elf Yourself är suveränt! Lycka till :-)

Kram

Anne sa...

Wihhiiii jag hittade den - inte i exakt din färg tror jag? Den heter powder men ser mörkare ut. Och som grädde på moset - på lite rea :)) Nu jäklar måste jag sova - klockan ringer ju 6 i morgon bitti.
Kram

Gamla mamman sa...

Tjohooo! Vet ju att du är drottningen av reaspan :-) Min färg heter Milky Sand, men powder låter ju väldigt fint. Och hade väl inte räknat med nåt annat till dig ;-)

Kram och sov gott!

VivanDivanGoesFashion sa...

Jättefin var du i din gräddbakelse :)

Hoppas du hade superkul

Kram
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Tack Vivvi! Det var mysigt och roligt - kul att ses och önska god jul :-)

Kram!

mamma sa...

En läcker gräddbakelse, mums mums.

Kramis