onsdag 28 december 2011

Tigerns julkalender - Vinn en virkad schal / heklet sjal!

Lucka 28. Visst är det jättekul med en kalender som plötsligt tar slut i lucka 21?! Eller inte... Jag skäms! Men bättre sent än aldrig, här kommer en försenad julklapp till er. En egenvirkad schal av sk kärleksknutar och virkad kant med keramikpärlor kunde kanske vara något? Det är ett bomullsgarn i svart och pärlorna går i svart med bronsfärgade, tjocka ränder. Virkade den för ett tag sedan, men har aldrig använt den. Nu fick söta svägerskan agera modell till stort jubel hos alla :-)

Om du vill vinna gör du följande:
1) För en lott - Skriv en kort kommentar om "Mitt nyårslöfte 2012" (Det går förstås bra att tävla även om man inte har tänkt ge något nyårslöfte på lördag!)
2) För två lotter - bli vän med mig på facebook och/eller följ mig genom Friends connect på bloggen.
3) För tre lotter - länka hit från din blogg eller hemsida, använd en av bilderna nedan
4) Håll tummarna, och vänta på att 7:e januari ska komma fort, för då presenteras vinnaren!

Man kan tävla ut 6:e januari, vinnaren dras och presenteras den 7:e. Sänds inom Sverige och Norge. Lycka till! Och förlåt för dålig kalenderuppföljning! Fast å andra sidan, hur många kalendrar har en lucka 28? :-)


6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Inte skall du skämmas söta tigern! Alla har vi mycket innan jul. Och så synd att lotta ut den fina sjalen som du gjort själv tycker jag!
Nyårslöfte har jag inget än men jag kommer absolut vilja röra på mig mer efter nyår så det blir nog det.
Jag länkar till dig!
kram!

Gamla mamman sa...

Var meningen hela tiden att schalen skulle vara lucka 24, men så gick dagarna så fort... Kul du vill vara med och tävla :-)

Kram!

Sofia sa...

Jag vill inget lova för jag kan inte hålla löften... inga shoppstopp ätstopp eller motionstvång var det här! Eller jag lovar att inte börja röka i år med föresten för det brukar jag kunna hålla! En till sak vill jag lova: Glad skulle jag bli om jag vann den "stick-virkade" sjalen! Gott nytt år fina tigen Kram!

Gamla mamman sa...

Har inte nåt jag heller, funkar verkligen inte :-) Kul att du vill vara med och tävla, lycka till!

Gott nytt år du med!
Kram

Nadia sa...

Härlig sjal! Så fint med pärlorna i kanten.
Jag brukar av ren princip inte avge nyårslöften men har ändå förhoppningar och önskningar inför 2012 - att bli mitt bästa jag utefter de förutsättningar jag har. Jag önskar en del förändringar i mitt liv och 2012 kommer bli ett spännande år :-)
Har connectat med dig på FB också!
Kram

Gamla mamman sa...

Håller med, brukar inte heller avge löften eftersom jag aldrig klarar att hålla dem. Men vilka bra önskningar du har! Säker på att det kommer gå som du vill, och vad spännande!

Kram