onsdag 4 januari 2012

by Ti Mo-träff i Oslo?

Fina vänner - livs levande och cybergirls - har ni lust att komma till Oslo på en by Ti Mo-träff? Hoppas, hoppas, hoppas, hade varit sååå roligt!

Har pratat med by Ti Mo concept store och huvudkontor, och jag tror vi kommer att få till en väldigt bra träff. Vi kan ju inte hänga på Ti Mo hela dagen, så jag kommer också att ordna lite mer. Tänker mig fokus på norsk design :-) För er som har lust att se lite mer av Oslo, blir det också en del av programmet. Ser för mig ett program som varar från lördag morgon till söndag lunch, med möjlighet att ansluta och säga "ha det" när det passar. Lovar inte världens bästa shopping, det är ändå norska priser och begränsat utbud i Oslo, men en rolig och mysig helg vågar jag mig på att lova!

I utgångspunkten har jag och Ti Mo sett på två möjliga helger:
28 - 29 januari
18 - 19 februari
Vårkläderna kommer in om ett par veckor, och rean pågår ett tag till, men 18-19 februari blir det allra störst fokus på vår och sommar.

Men innan jag lägger ner för mycket jobb vill jag gärna veta hur många som är intresserade. Skriv en kommentar om du har lust och möjlighet att komma, vilken helg som passar bäst (eller ev senare i vår) och om det är något speciellt du vill se / göra i Oslo. Om tillräckligt många är intresserade kör jag på och ordnar en Oslo-helg! Alla vänner och vänners vänner - bloggisar och "vanliga" - är hjärtligt välkomna!


11 kommentarer:

Tindy sa...

ameeen Åhhhhh, nu dog jag ..lite lätt:) Hade jag kunnat så hade jag kommit på studs...Åhhhh säger jag igen..snyft:) kram kram :)

Hilde sa...

Jag vill, men det visste du nog redan. Nu vet jag att många svenska bloggerskor ska på Emmas blogevent i februari. Hade det inte varit en idé att ta det lite senare?
Kram

K. sa...

Åhh, önskar att det vore möjligt, men tyvärr funkar det inte. Jag är med er i tanken istället. Och jag tycker också om by Ti Mo, Kram

Unknown sa...

Skulle gärna men första helgen har vi 3-årskalasande hemma, andra helgen börjar sportlovet här och då är det saker på G med. Skitsynd! Kram

Fröken Abbe sa...

Ja men vad kul det hade varit! Jag hade gärna kommit, men det beror lite på kostnad för allt förstås. Hade ju antagligen behövt boende.
Vilken kul idé!
Kram

Karma sa...

Det vore jättetrevligt om jag kommer ifrån och det inte krockar med Emmas Event och plånboken inte är tom... Så jättegärna men med en bitte liten reservation ;-)

Btw Taaaack så mycket för glitter torrshampot, vi glittrade ikapp på nyårsfesten! Kramiz

Solid sa...

Hej!

Hade gärna kommit till Oslo men hegerna är svårt för mig och just då är det redan inbokade dop, vilket ju är ren glädje.

Kram från Eva

Anne sa...

Jag vill gärna men ska på bloggevetet i februari så plånboken säger nej :(
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Vill gärna måste kolla upp mer.. kika in hos mig så ser du att jag gett dig en bloggaward! gillar din härliga blogg med klädsmak som passar mig helt och fullt:)
kram!

Carinale sa...

Hej å hallå!
Äger inte ett enda plagg från dem så det är sannolikt inte 'mitt' märke. Dock prisar jag gärna dig för ett bra initiativ.
Men det låter dyrt, det är ju väldigt mycket dyrare för oss svenskar att shoppa i Oslo än vice versa :)

Lycka till och god fortsättning.

Odd me sa...

Det låter underbart men det funkar inte för mig just nu.. Hoppas vi kan ses någon gång ändå :) Jättefint att du ordnar med detta! Kram