onsdag 18 januari 2012

Dagens kalla

God kväll! Brrr vad kallt det var i natt; jag hade gåshud över hela kroppen (trots dubbla täcken och fleecepyjamas med luva...) och var tvungen att gå upp och spola händerna under varmt vatten i 10 minuter vid 2-tiden! Men då ska det tilläggas att jag bor ihop med en galen norrman som ALLTID har fönstret öppet i sovrummet. Tror jag får förhandla lite tuffare om det där fönstret.

Vis av nattens bekymmer tog jag på mig en riktigt varm dagens i morse; Odd Molly från topp till tå i form av Tanning knit cardigan, Funovitz scarf och Quicktip tunic. Och så en HM mössa och vantar (i matchande färg förstås). Har i alla fall sluppit frysa under dagen!




8 kommentarer:

Helen sa...

Tänkte väl... Annars hade jag undrat om ni inte hade värme där i Oslo =)

Titti08 sa...

Jag sover gärna med vädringsfönstret öppet, men maken vill helst ha stängt.
Öppnar det varje kväll o hoppas han inte ska märka det!
Titti-Norrland

Anne sa...

Men oj hela vintern????
Kram

Unna dig alltid sa...

Vi har likadana koftor på oss idag :-) Fint med scarfen till!

Kram

Hilde sa...

Fönster ska vara öppne på natten även på vintern. Tyvärr har jag själv gjort en dålig förhandling, då mitt är stängd:) Du är så himla snygg och genomförd klädd i dag.
KRam

Lingonberrie sa...

Här är det också öppet, men med långarmad pyjamas.
Så fin du är!
kramar

mamma sa...

Väldigt fin och varm dagens!

Kramis

K. sa...

Underbart! Älskar din basker. Och shit. Jag hade dött med en sådan norrman så frusen som jag är. Kram