måndag 9 januari 2012

En lång

Hejsan hej! Den här hade jag ingen aning om fanns, förrän den damp ner hos mig från Ajabajas rea - en lång Wunderwear tank! Jag trodde jag hade beställt ett kort linne, men tydligen inte... Nu var den ju fin ändå och jag som är så kort kan ha den som klänning (med en underkjol under), så den fick stanna. Och invigdes på kalas hos söta T igår, tillsammans med tenfold knit i Sienna. Rosbroderierna och de rosa spetsarna är söta, annars är den inget speciellt alls. Knappast värt sitt pris för att vara ärlig, men ok på rea.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag trodde också att det var ett kort linne! Men finare än underklänningen tycker jag! Kram

Gamla mamman sa...

Tänkte lite på underklänningen, men den hade antagligen blivit oklädsamt vadlång till mig :-)

Kram!