måndag 16 januari 2012

Odd Molly änglakoftan och belle-väskan

Hej! Ett lyckat samarbete startade idag. Odd Molly Fedden knit jacket och Belle-etoile väskan (den utan långa fransar) fann varandra direkt och nu är de bundisar. By Ti Mo-klänningen fick vara med på ett hörn också, och jag är väldigt tacksam för det. Fedden, en väska och ett par strumpbyxor hade kanske inte gjort sig helt...

Ni får staya tuned lite till, för jag har inte hunnit prova nykommlingarna än. Imorgon lovar jag att visa!







12 kommentarer:

Tindy sa...

Så himla fint! Den där väskan har jag ett gott öga till...ska spana:)kram fin:)

Solid sa...

Hej!

Mycket fint och snyggt tillsammans, du lyckas alltid få till fina kombinationer. läste bakot lite och oj vilken längtan jag fick efter lite långfärd men ingen snö här inte.
Kram från Eva

VivanDivanGoesFashion sa...

Tjusigt tjusigt. Väskan är ju bara adorable :)

Kram
/Vivvi

Hilde sa...

Tjusigt, de gifter sig bra tilsammans:)
Kram

Lingonberrie sa...

Guuud så snyggt! Tigern är en stilsäker katt.:-)

Kram

Shopaholic sa...

OJ, såååå snyggt ihop! Älskar din by Ti Mo klänning. Mitt i prick!!
KRAM fina Tiger

Gamla mamman sa...

Så snälla och söta ni är, tack för att ni finns och kommenterar så fint :-)

Kramar till er!

Anne sa...

Mmmm snyggt som vanligt! Även jag har ett gott öga till läckerväskan :)
Kram

K. sa...

Superfint verkligen. Jag älskar din klänning! Den är helt underbar. Kram

Mollymera sa...

Åhh den väskan är så fin, trodde jag skulle knipa den på rean på Judaboden, men icke =(
Kramar

Life´s Silverlining and I sa...

fint fint fint!Kram

Anonym sa...

Hej! Till salu kanske? Vill ha denna så mycket. Size? svara på mitt mail sashaandersson@hotmail.com