måndag 2 januari 2012

På skojakt och TGI Friday's med söta E

Det går ALDRIG bra med skojakt tillsammans med E! Omöjligt att inte köpa nåt när vi går på 2 för 1-reor tillsammans, inte ens när hon har stukat foten och knappt kan prova. Fast jag kom bara hem med ett enda par (det andra paret är på blockning, utan att sambon vet nåt... ;-) Ändå blev jag tvingad - och gick ganska villigt med på - att räkna mina skor. Fick en chock ungefär halvvägs och var tvungen att ta en paus. 49 blev det totalt! Och då har jag inte räknat sommarskorna som står på vinden och träningsskorna i garderobslådan... När det är dags för säsongsbyte ska jag räkna alla! Kanske kan göra en liten tävling av det :-)

Efter sko-raiden blev det en liten middag på Friday's och lite tjatter om jul och nyårhelgen, mysigt. Nu ska jag följa mitt nyårslöfte och krypa till kojs. God natt!


4 kommentarer:

Solid sa...

Hej!

Kan berätta en liten skohistoria, en dag när jag kom hem och öppnade dörren hade mina rara barn tagit fram alla mina skor och ställt dem i en ringlande rad från ytterdörren och jag kan lova att det var en rad som ringlade sig genom huset, roligt värre tyckte de.
Kramar från Eva

VivanDivanGoesFashion sa...

Det är kul med skor :) Söta små saker du skaffat dig :)

Kram
/Vivvi

mamma sa...

Skor kan man aldrig få för många av!

Kramis

Gamla mamman sa...

Eva - vilken fantastisk historia, fniss. Hoppas inte sambon läser här och får några idéer... ;-)

Vivvi - mmm, jättekul :-)

Dumpapp - precis min mening!

Kramar