lördag 18 februari 2012

En dag full av scones

Hej på er! Hemma och andas lite; snart ut igen. Det blir test av ny restaurang och sen bio. Dagen hittills har väl framförallt präglats av scones. Gjorde Tigerns havrevariant till frukost och åt en stor fullkornsscone till lunch. Och drack varm choklad med grädde. Slurp!

Annars har vi sett på lite inredning på Åhléns, lite kläder till sambon (och lite till mig också :-) och så fick jag skickat in honom till Clas Ohlson medan jag kollade på Gina Tricot och luktade på doftljus. Det är en bra deal tycker jag!

God kväll, god kväll!





2 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Meeeeeeen vilken frukost!!! Fatta att jag blev tvungen att baka nåt med havregryn. Fast hemma hos mig äter ingen scones- jag vet, det ena barnet tappade jag när hon var liten och den andra vet jag inte vad som hände med, men nånting är det ju.....- så det blev bröd med havregröt. Gott det med, även om jag gärna ätit scones.... Kram!

Gamla mamman sa...

Nejmen - ÄTER DE INTE SCONES, det som är så gott! Kanske de kommer på bättre tankar :-)
Kram!