fredag 17 februari 2012

Till salu - Odd Molly Avalon tunic, A-one silk sleeveless blouse, Light cotton embroidered

Sista möjligheten innan det hamnar på Tradera eller Blocket, lämna en kommentar om du vill köpa och skriv sen ett mail. Alla priser inklusive vanlig frakt med posten inom Sverige.



Odd Molly Avalon tunic i  Mid indigo, stl 1, normal i storlek (lite stor till mig). Sparsamt använd, mycket bra skick. Pris 600 SEK. SÅLD

Odd Molly Avalon tunic i Almost black, stl 1, normal i storlek (lite stor till mig). Mycket bra skick. Pris 600 SEK.


Odd Molly A-one silk sleeveless blouse i Royal, stl 1, normal till något stor i storlek, rymlig i modellen (lite lång och vid till mig). Knappt använd, mycket gott skick. Pris 700 SEK.




Odd Molly Light cotton embroidered i Grey med orange broderier, stl 0, normal till stor i storlek. Mycket gott skick. Pris 450 SEK.


6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

ja vi rensar både du och jag i garderoben nu:) mycket fint du säljer men för smått för mig.kram på dig!

HOUSE of ADELA sa...

Sååå mycket fint du ska sälja! Men det är bra när man vill förnya sig ibland och någon annan blir lycklig över något fynd=)

Kramar!
Adela

Anonym sa...

Hej!
Jag är intresserad av din Odd Molly Avalon tunic i Mid indigo, stl 1.

MVH Eva
eva.arpfjord@lysekil.se

Gamla mamman sa...

Hej Eva!
Jag hade fått ett mail 22.53 igår kväll från någon som är intresserad av den, men om hon ångrar sig är den din.

Jag tar kontakt via mail i så fall

Gamla mamman sa...

Var inom dig igår - tur vi inte har samma storlek :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Tack, tack - och nu ska jag inte köpa nåt mer i 1 som inte sitter perfekt!
Hoppas någon annan vill ha nåt

Kram!