söndag 25 mars 2012

Dagens Ti Mo

Efter en heldag där allt kretsade kring Odd Molly, tycke jag det var dags för by Ti Mo igår. "Nattlinnet" med underklänning och lång kofta var min London-outfit. Långt från Londonbornas kortkorta kjolar, hotpants och sandaler alltså, men jag är ju ändå en tant i mina bästa år, och hur skulle det se ut om jag sprang omkring och visade apelsinhuden!?

Idag väntar Brighton, och på mig har jag Molly igen. Ni får se ikväll om jag hinner. Ha en fin dag, och hoppas solen skiner på er var ni än är!




6 kommentarer:

Titti08 sa...

Det ser mysigt ut i härliga London. Till Påsk åker vi dit. Jag är gift med en till hälften engelsman...men han har ingen släkt kvar där som han har kontakt med, så det blir hotell.
F.ö så är de lite "lustiga" i England, har sett tjejer i högklackat kort-kort o barbent mitt i vintern!
Trevligt att träffas i fredags...vilken underbar dag.
Kram Titti

K. sa...

Vilka helt underbara bilder på dig. Njut London och ni verkade ha det supermysigt i Stockholm i fredags! Kram

Unknown sa...

Ser skithärligt ut! Kram

Gamla mamman sa...

Visst var det kul i fredags - och jätteskoj att träffa dig! Du är en riktig färgklick :-)

Ha ha, de verkar aldrig frysa i alla fall, de där brittiskorna :-)

Kram

Gamla mamman sa...

TAck, tack fina! Både Stockholm och UK var jättemysigt
Kram

Gamla mamman sa...

Härligt är ordet! Och nu längtar man ju bara ännu mer till sommaren
Kram