måndag 26 mars 2012

Ovanligt kontor

Hejsan! Inte klokt vad utvecklingen går framåt - här sitter jag och jobbar på 10 000 meters höjd! Norwegian har WiFi tillgängligt på en stor del flygningar, och innan året är slut ska det vara installerat på samtliga flyg. Inte nog med att man kan vara himla effektiv i luften istället för att sova bort tiden - man kan manipulera sig själv och undvika lite flygrädsla genom att vara uppslukad av några intressanta dokument (eller urtråkiga mail som till sist resulterar i att man somnar ifrån rädslan i alla fall :-)

Välmatchad som jag är går jag klädd i rött, vitt och blått - precis i samma nyanser som flygsätena och inredningen hos Norwegian. Skulle bara försöka få in lite lila i kabinen ;-)


7 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Smart! Det blir ju lättare att uthärda om man har nåt meningsfullt *typ* att göra:-)

Life´s Silverlining and I sa...

Coolt! Hoppas fler bolag hakar på. Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å passar mig utmärkt att bli distraherad, jag som just hate att flyga!=)
Snygg kombo och så matchigt;)

Kramar
Adela

Unknown sa...

Bra grej! Skulle finna spå alla flyg. Kram!

Fröken Abbe sa...

Vilken bra grej för flygrädda!
Kram

Anne sa...

Hahaha härliga du - klart du matchar flyget!
KRAM

Gamla mamman sa...

Det kommer säkert hos alla flygbolag såsmåningom! Verkligen smart och flygresan gick hur fort som helst.

Kram kram!