tisdag 24 april 2012

Beck Söndergaard

Äntligen har jag lyckats hitta och välja en Beck Söndergaard! Hittade ju visserligen en fining i bomull i Brighton, men det är en ull jag har spanat så länge på. Snart ett år faktiskt. Så plötsligt bestämde jag mig bara. Typiskt mig. Gå och fundera i tysthet och ensamhet och så står det plötsligt alldeles klart vad jag ska göra. Det är det man brukar kalla introvert tror jag...

Ja, ja, jag kommer inte se så introvert ut i den här i alla fall; en orange med stora stjärnor blev det. Eller coral dream som den heter. Tror den blir fin till mycket! Och gissa om jag är störtförtjust i Beck Söndergaard, de är verkligen så sköna att man skulle vilja traska runt med en kring halsen för jämnan. Undrar om det inte kan få bli en till ganska så snart ;-)




12 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Härlig färg till sommaren kram

Linn sa...

Oj vad fin! Kika in hos mig, överöste just samma märke med fina ord :) ( har en likadan men i puderrosa )
Kram

Unknown sa...

Fin! Och härligt att du fick tag på en till slut:) Kram

Hilde sa...

Snygg färg, den blir toppen framöver.
Kram

Septemberflikka sa...

Jättefin! Jag fick hem 2 stycken med små stjärnor idag.

kram

Gamla mamman sa...

Ja, den blir nog fin
Kram

Gamla mamman sa...

Det ska jag göra! Och den rosa är också jättefin, stod och valde mellan de två
Kram

Gamla mamman sa...

Bara jag som är så himla trög...
Kram!

Gamla mamman sa...

Tror den blir bra - och det måste den ju bli efter så lång tid och så mycket nøling!
Kram

Gamla mamman sa...

Så bra du hittade! Och jag vill gärna ha en med små stjärnor också :-)
Kram

Fiona sa...

Så läcker! Älskar orange!
Kram

Gamla mamman sa...

Visst är det en fin färg :-)
Kram