söndag 29 april 2012

Dagens tiger och dagens mamma

God morgon finingar! Ops, nu ringde det på dörren, brorsan m. familj står utanför, och här sitter jag i pyjamas! Bäst att gå och fixa sig lite, men först mammas och mina dagens. Fast igår. Det var grått och tråkigt igår, men idag skiner solen igen. Och det känns som riktigt varma vindar som strömmar in genom sovrumsfönstret!

Inspirerad av söta pianolärarinnan har jag tänkt börja använda min Once in a lifetime coat! Meningslöst att den hänger i garderoben och väntar på nån fin tillställning. Under hade jag vårens canna och förra årets(?) blus. Mamman i Grandmas och remix.


7 kommentarer:

Titti08 sa...

Klart du ska använda underbara kappan!
Kram Titti

Improve my days sa...

Hi,
These pictures are so beautiful. Your coat is fabulous and i really like seeing your mother wearing her Mollies :)
Have a wonderful Sunday and enjoy the sunshine. Today here we have rain...
Hugs

K. sa...

Underbart fin är du! Jag hade min rysskappa igår - det var lite kallt - och jag känner precis likadant. Varför hänga i garderoben liksom. Lika bra att svassa runt i finstassen. Kram

Fiona sa...

Vilket fint kollage med underbara bilder på er finingar! Klart kappan ska luftas!

Kram

Hilde sa...

Hjärtegrynet har världens snyggaste farmor och faster.
Kram

Unknown sa...

Vad snygga ni är! Och klart att kappan ska användas! Kram

Gamla mamman sa...

Tack för gulligaste kommentarerna - diggar er :-)
Stora kramar