lördag 28 april 2012

Ett litet Molly-tips

Hej vänner! Snart ut för att träffa hjärtegrynet & co, men först dagens tips, och ett väldigt gott argument för att köpa många knytkoftor :-D Bandet i Frill dress är samma som på Tenfold knit, dvs här kan man mixa och matcha som man vill! "Förrgårs" blev därför den blå frill dressen (som jag redan har ett förestående livslångt förhållande till) med skärpet från den grå Tenfold knit. Så kan jag matcha med brunt (originalskärpet) när jag vill och grått när jag vill. Eftersom det hänger ett par andra tenfold knit - och kanske några andra fina band - i garderoben kan jag variera i det oändliga. Smart va?! Och VÄLDIGT praktiskt och förlåtande när man är klädtokig.






7 kommentarer:

Nadia sa...

Smart och snyggt! Precis som du :-)
KRAM

K. sa...

Ja, precis som Nadia säger jag. Den där Frillen är det så fabtastisk färg på, men jag sålde min för jag är lite för lång för den tyckte jag. Tyvärr. Men du är verkligen perfekt i den. Kram

Fiona sa...

Fiffigt värre, man ska bara komma på det! FIn är du i vanlig ordning!

Kram

Anne sa...

Du är minsannn både snygg och listig!
Kramar

Linn sa...

Snyggt! :)
Härlig kväll, kram

Unknown sa...

Det var ju smart:) Fin är du! Kram

Gamla mamman sa...

Ni är för snälla, men tack för kommentarerna :-) Stor kram till er