lördag 21 april 2012

Hemligheten kan avslöjas

God morgon bloggisar! Som ni har märkt har jag varit ganska inaktiv det sista. Inte läst, inte skrivit, inte svarat, men nu kan jag skriva varför. Det här är ett tidsinställt inlägg, och just nu har jag kidnappat Piff och ska ta med henne på en hel dags möhippa :-) Det ska bli roligt! Hoppas fröken Piff också tycker det.

Har förberett en del i veckan, mellan konserter och middagar, och igår var det dags att duka. Brukar inte tycka det är roligt att fixa hemma, snarare tvärtom - det är skittråkigt - men att duka är verkligen roligt! Inte så att jag går runt och skrattar högt, men det är liksom tillfredsställande. Som att måla och teckna ungefär.

Ha en fin dag vänner!







8 kommentarer:

Hilde sa...

Piff är en lyckost som har dig. Vad fint du gjort för henne.
Ha så kul nu!
Kram

Anne sa...

Å vad roligt! Lyckliga Piff som har dig.
Kramar fina

Annelie sa...

Åh vad fint du dukat! Älskar vackra dukningar, superfint!
Ha en rolig lördag!
Kram

Titti08 sa...

Hoppas ni får en toppendag......riktigt vårlik dukning!
Här har det småsnöat idag.....BLÄH.....Alla mina uteblommor står nu inomhus!
Kram Titti

Lingonberrie sa...

Men vad härligt!
Ha en fantastisk dag,
kram!

The Queen of fucking Everything sa...

Haha, det där kommer bli toppen=) Ha en bra lördag- kram!

mamma sa...

Så fint du har dukat,önskar Piff och alla tjejerna
en riktigt rolig och härlig dag.

Kramar

Gamla mamman sa...

Vad gulliga ni är - tack för hälsningarna!
Kramar