måndag 2 april 2012

Mellan vinter och sommar

Hej i kylan! Fy så kallt det har varit idag, fick ta fram vinterjackan igen. Men solen skiner i alla fall och det knoppas som bara det. Att återvända totalt till vintergarderoben känns inte nåt kul, så idag blev det visserligen ull i form av LK och Funovitz scarf, men under den fick nya A-one silk camisole representera det nya, svala, luftiga och somriga. Så här är jag då, mitt emellan vinter och sommar, i en perfekt blandning, och har det inte dumt alls trots minusgraderna i morse.

Nu ska vi på middag på nån asiatisk restaurang med en Groupon-kupong och O & M. Det ska bli mysigt! Tjingeling, hörs senare om ni vill!







13 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Så supersnyggt! Önskar dig en trevlig middag! Kram

Unknown sa...

Fin-fina färger! Kram!

Hilde sa...

Det är inte klokt vad kallt det är, men så kikar jag in här och blir allt lite varm igen av din underbara kombo.
Kram

Anne sa...

Väldans trevlig middagklädsel :) jag har plockat fram vantar och mössa igen - fy farao!
Kram

mamma sa...

Härliga färger, jättefint.

Kram faster

Improve my days sa...

Hi,
Beautiful combo. Your a-onesilk prntd is the short or the long one?
Thanks ;)

Gamla mamman sa...

Tack fina!
Kram

Gamla mamman sa...

Turkåååååst är bara såååå fräscht :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Så gulligt sagt :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Jag med, fy sjutton så kallt det är igen! Tur man har "ett par" ullkoftor att välja mellan ;-)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack farmor :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Thanks!
It is the short one (still a little long to me :-)
Hugs

Improve my days sa...

Ok, thanks :)
It's nice!