onsdag 4 april 2012

Påskfika

Hej! Våldsamt inaktiv här inne just nu - tiden går åt till sociala aktiviteter, pyssel och packning. Men snart är jag på väg till Sverige, och då kan ni ju gissa vad jag kommer bombardera er med! Om jag nu klarar att slita mig från underverket :-)

Liten påskfika med Piff och Soffipropp igår. Mysigt värre och smaskig med cocosbollar från Den lille kokosbollefabrikken. Skönt att slippa baka igår, det hade blivit stressigt. Otrevlig expedit på Løkka, men bollarna var suveräna som vanligt. Och vännerna de bästa som finns :-)



5 kommentarer:

Anne sa...

Mmmm. Jag har fallit tibbaka i sockerträsket och nyss klämt i mig en stor kanelbulle ;)
Kramar

Anne sa...

"tillbaka"

Unknown sa...

Oh vad göttigött! Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, undrade just vad tibbaka betydde ;-) Kanelbulle innehåller ju både vete och kanel, inget sockerträsk där inte!

Kramar

Gamla mamman sa...

Mmm, mumsigt värre!
Kramar